Mądrość kołem się toczy

— Wszystkie moje pytania kwitujesz pomrukiem niezadowolenia.
— Bo zadajesz same głupie pytania.
— To podaj mi łaskawie przykład pytania mądrego.
— Jaki jest wzór na obwód koła?

One thought on “Mądrość kołem się toczy

  1. To mi się skojarzyło z pewnym wierszem znalezionym kiedyś w internecie :)

    Cnota

    Rozsądek to cnota
    w przypadku schizofrenika który
    wypala z dubeltówki
    do śledzących go codziennie
    chmur

    i może to rzeczywiście cnota
    nie połykać maszyny do pisania
    aby nauczyć się alfabetu na pamięć

    ale ty
    strać rozsądek
    choć na chwilę
    zobaczysz dlaczego każde d ż e w o
    tak pięknie różni się od innych
    drzew

    Pochodzenie wiersza: http://tnij.com/Norbert_Kulesza_tomiki

Skomentuj

