„Wypłakałem oczy niebieskie”

o1o22o3o4

Nie znam bardziej utalentowanego artysty niż przypadek.
Tylko sprzątania po nim dużo.
Chlapanie atramentem to zajęcie w sam raz dla mnie.
Do mnie należy jedynie ruch ręki. Reszta jest przypadkiem.

One thought on “„Wypłakałem oczy niebieskie”

  1. Kolega kiedyś podobny do tych zdjęć obraz narysował pt. „Sen”. Tylko były kolory czerwono czarne, chciałem nawet kupić. Może jak kiedyś mi coś podeśle na maila to wkleję linka, bo dobry jest. Wystawy swoje miał tu i tam.

Skomentuj

