Nie idź w kierunku światła

tunel

2 thoughts on “Nie idź w kierunku światła

  1. Teraz blog wygląda fajniej niż poprzednio ;) Jakby był mój to może bym tylko zmienił czcionkę pod słowem kontakt, na większą lub jakąś inną, bo trochę zamywają się te litery, ale tam…. :)

    Oglądałem ostatnio fajny film, ale może znasz, bo to już nie nowość, „Po godzinach”: http://www.filmweb.pl/film/Po+godzinach-1985-8708

    Trochę w tym stylu jeszcze jest „Noc na Ziemi” (moja ulubiona komedia) i może „Opowieści z metra”.

    Musisz obejrzeć, najlepiej samej i nocą :)

  2. Ja też tak myślę :) Szablon jest gotowy, czcionek zmienić nie można (to znaczy pewnie można, ale umiejętności mi nie staje).

    Filmu nie widziałam, ale skoro polecasz, to chętnie obejrzę. Nocą :)

Skomentuj

