Kinematograf

4 thoughts on “Kinematograf

  1. Warto wspomnieć, że scenariusz Kinematografu jest adaptacją komiksowego albumu Monochrom należącego do serii „Rewolucje”, pięknie malowanych akwarelami przez Mateusza Skutnika. Swoją drogą Skutnik to nie tylko zdolny artysta, ale również genialny twórca gier flash. Wszystkim lubiącym tajemnice, niezwykłe wynalazki i nieco mroczne przygody polecam jedną z nich – Submachine (żeby było ciekawiej ma kilka części).

  2. Dzięki, dzięki, dzięki. Trochę czytałam, że to na podstawie komiksu, ale w natłoku różnych spraw (i myśli) już nie szukałam głębiej. Twoje słowa zachęciły mnie do poszukiwań. Przejrzałam niektóre dostępne w sieci plansze – robią wrażenie… I przyszło mi też na myśl Machinarium – może dlatego, że później napisałaś o grze. Tajemnice, niezwykłe wynalazki – tak, to nęci przygodą, zagadką…

Skomentuj

