Cząsteczki

Tylko cząstka nas
może dotknąć cząstki drugiego człowieka —
czyjaś prawda jest tylko
czyjąś prawdą — niczym więcej.
Możemy dzielić się jedynie
cząstką którą inni są zdolni zrozumieć
i tak oto jesteśmy
prawie zawsze sami.

Marilyn Monroe, Fragmenty: wiersze, zapiski intymne, listy

 

Marilyn Monroe

Wiem, że nigdy nie będę szczęśliwa, ale mogę być wesoła! Pamięta pan, jak opowiadałam o tym, że Kazan powiedział, że jestem najweselszą dziewczyną, jaką kiedykolwiek znał, a znał ich wiele. On jednak kochał mnie przez rok, a pewnej nocy, kiedy byłam bardzo niespokojna, kołysał mnie tak długo, aż zasnęłam.

Marilyn Monroe, Fragmenty: wiersze, zapiski intymne, listy
2 thoughts on “Cząsteczki

    • To wspaniale! Mnie Marilyn dopiero teraz trochę zafascynowała – taka, jaka wyłania się ze swoich zapisków.
      Dziękuję, cieszę się i też pozdrawiam…

Skomentuj

